søndag den 7. oktober 2012

Gulerodsmuffins

Gulerodsmuffins med frosting og tørrede rabarber

Efterår rimer på gulerodskage og muffins
... synes jeg!
Opskriften er fra en af mine yngdlings-blogs:

Newyorkerbyheart

Og må jeg lige i den anledning lave lidt reklame for
blog-indehaverendes nye flotte kogebog, med de dejligste
opskrifter fra det amerikanske land..
Og ja, så har min mor lavet alt det grafiske arbejde...
og det gør den bare ekstra fantastisk

Mums på amerikansk...



Til topping brugte jeg denne tip, PF18, INOX


1 kommentar:

  1. Hvor er de fine og tak for omtalen. Du har grund til at være stolt af din mor, hun er helt utrolig dygtig og en skøn kvinde :-)

    Jeg kan rigtig godt lidt din side og ked af at jeg ikke vidste du lavede kager, det ville da have været sjovt hvis du havde lavet kagen til min lille bogfest her i weekenden.

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet